onsdag 21 januari 2015

Vår i Skåne trots snö

Vet inte riktigt hur jag ska hantera denna blogg för jag har fler intressen än LCHF och bantning även om de är stora. Ett annat är fotografi och ytterligare ett är min hund. Igår och idag när jag varit ute, igår i snöyran, så var det nästan som aprilväder här i Malmö. Snön yrde men knopparna är stora och fåglarna har börjat sjunga som bara den. Med lite snö var det nästan ljust när jag gick hem med min hund Alice efter ytterligare en städdag efter festen. Idag har jag inte orkat. Jag har passat Mimmi min väninnas hund och pratat med min moster men annars tagit det ganska lugnt. Några krav har jag skrivit också.
LCHF Soppa på grönkål, lök, vitlök, en morot och lite crème fraiche till. Igår hade jag stekt fläsk också.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar